Sieć sklepów Dino, która szybko się rozwija i w ciągu ostatnich kilku lat otworzyła tysiące sklepów w całej Polsce, wybiera lokalizacje z dużymi parkingami. Firma widzi, że jej klienci cenią sobie wygodę. Właśnie dlatego sklepy są budowane przede wszystkim na parcelach z dużym parkingiem na minimum 30 samochodów. 

Dino jest jednym z najszybciej rozwijających się łańcuchów sklepów spożywczych w Polsce. Co więcej, sieć planuje dalszy rozwój w Polsce. Aby zapewnić wygodę dla swoich klientów, firma stara się znaleźć lokalizacje, które umożliwią parkowanie dla jak największej liczby samochodów. 

Właśnie dlatego Dino rozwija się przede wszystkim na poza- i nadmiejskich terenach, gdzie są dostępne duże parcele z możliwością zbudowania dużego parkingu. Z badań wynika, że klienci chętniej odwiedzają sklepy, które zapewniają im możliwość bezproblemowego parkowania. Dino analizuje wiele czynników przy wyborze lokalizacji oraz decyduje się na tereny, które zapewniają maksymalną widoczność. Miejsca, w których budowane są sklepy Dino, muszą mieć dużą dostępność dla pieszych i samochodów. 

Sieć sklepów Dino składa się z ponad 1 300 sklepów i jest jedną z największych i najpopularniejszych sieci sklepów spożywczych w Polsce. Zdaniem ekspertów, firma będzie w ciągu najbliższych lat jeszcze szybciej się rozwijać, co oznacza, że niebawem będziemy mogli zobaczyć jeszcze więcej sklepów Dino na polskich drogach i w miejscowościach.